Mezoterapia skóry głowy

Trychologia – terapia łysienia i nadmiernego wypadania włosów

Alopecjałysienie czy też nadmierne oraz niewłaściwe wypadanie włosów jest problemem powszechnym i zaczyna dotyczyć coraz większej ilości nie tylko mężczyzn ale i kobiet. Przyczyn osłabienia lub tracenia włosów może być wiele: dieta, styl życia, stres, przebyte choroby lub przyjmowane leki, zmiany hormonalne (np. związane z ciążą lub z wiekiem), zbyt intensywne lub zbyt często stosowane zabiegi kosmetyczne.

Główną przyczyną łysienia oraz nadmiernego wypadania włosów są uwarunkowania genetyczne. Łysienie androgenowe stanowi 95% wszystkich zdiagnozowanych przypadków alopecji. Ma związek z działaniem testosteronu. Dotyczy to łysienia zarówno mężczyzn jak i kobiet.

Połączenie zabiegów mezoterapii skóry głowy (trychologii) oraz odpowiednich kosmetyków to gwarancja najwyższej jakości oraz znakomitych efektów. Aby uzyskać jak najlepsze efekty, mezoterapię skóry głowy należy wykonać 4-8 razy w odstępie 8-14 dni.

Czas trwania:

około 60 – 90 minut

Zalecenia po zabiegu:

Zabieg mezoterapii skóry głowy jest bezpieczny oraz bezinwazyjny, dlatego nie wymaga rekonwalescencji.

Skóra może być lekko zaczerwieniona i opuchnięta. Mogą wystąpić także: obrzęk, wrażliwość, siniaki i krwiaki. Stan ten może utrzymywać się przez około 1-2 dni.

Przeciwwskazania

Najważniejszymi przeciwwskazaniami do wykonania zabiegu mezoterapii skóry głowy są: ciąża, karmienie piersią, choroby nowotworowe, skłonność do tworzenia bliznowców i zwłóknień, zaburzenia krzepnięcia krwi i krążenia, choroby wirusowe, bakteryjne, grzybicze skóry, choroby autoimmunologiczne (np. nadnercza), cukrzyca, epilepsja, stwardnienie rozsiane, wirusowe zapalenie wątroby, przyjmowanie niesteroidowych leków przeciwzapalnych, zapalenie żył.

Zabieg jest poprzedzony konsultacją, która ma na celu wyeliminowanie przeciwwskazań.

Umożliwiamy finansowanie naszych usług w dogodnym systemie ratalnym.
MediRaty to prosty i przejrzysty system ratalny.

Chcesz dowiedzieć się więcej lub umówić wizytę?
Napisz do nas, odpowiemy na wszystkie Twoje pytania!