Leczenie blizn

Leczenie blizn – bezpiecznie i skutecznie

Blizny mogą wynikać z różnych przyczyn, takich jak urazy, operacje czy trudno gojące się rany. Zdajemy sobie sprawę, że wpływają one nie tylko na wizualny aspekt, ale również na pewność siebie i ogólne samopoczucie. W Mediclinic wykorzystujemy nowoczesnebezpieczne metody kosmetologiczne, aby skutecznie leczyć blizny i przywrócić skórze zdrowy oraz estetyczny wygląd.

Terapię dostosowujemy do indywidualnych potrzeb każdego pacjenta, a naszym priorytetem są bezpieczeństwokomfort. Zabiegi wykonywane w Mediclinic są nie tylko skuteczne, ale przede wszystkim bezinwazyjnebezpieczne.

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz skorzystania z bezpłatnej konsultacji, podczas której chętnie odpowiemy na wszelkie pytania, wykluczymy przeciwwskazania do wykonania zabiegu oraz przedstawimy najlepsze rozwiązania w konkretnym przypadku.

Czas trwania:

w zależności od rodzaju terapii

Zalecenia po zabiegu:

Zabieg jest bezpieczny oraz bezinwazyjny, dlatego nie wymaga żadnej rekonwalescencji.

Przeciwwskazania

Najważniejszymi przeciwwskazaniami do wykonania zabiegu są: ciąża lub karmienie piersią, niektóre choroby przewlekłe (np. autoimmunologiczne, łuszczyca, fotodermatozy, cukrzyca), niektóre alergie, infekcje (np. czynna opryszczka), zaburzenia krzepnięcia, przyjmowanie leków przeciwzakrzepowych, choroba nowotworowa.

Zabieg jest poprzedzony konsultacją, która ma na celu wyeliminowanie przeciwwskazań.

Umożliwiamy finansowanie naszych usług w dogodnym systemie ratalnym.
MediRaty to prosty i przejrzysty system ratalny.

Chcesz dowiedzieć się więcej lub umówić wizytę?
Napisz do nas, odpowiemy na wszystkie Twoje pytania!