Laserowe usuwanie rozstępów

Laserowe usuwanie rozstępów Mediclinic MławaRozstępy to linijne przerwania w strukturze skóry i są problemem, który dotyczy znacznej większości ludzi. Rozstępy pojawiają się najczęściej na brzuchu, udach, piersiach i biodrach. Ich powstawanie może być uwarunkowane genetycznie, ale mogę także być efektem wahań wagi. Często rozstępy stanowią nieodłączny element dojrzewania, zmian hormonalnych oraz ciąży.

Dla wielu osób rozstępy są powodem kompleksów i ogromnego dyskomfortu. Można jednak w całkowicie bezinwazyjny, szybki oraz łatwy sposób się ich pozbyć. Najskuteczniejszą metodą w walce z rozstępami jest ich laserowe usuwanie rozstępów.

Jaka jest cena zabiegu?

Koszt usuwania rozstępów jest zależny od liczby i wielkości rozstępów. Ceny zaczynają się już od 200,-.

Zalecenia przed zabiegiem:

Nie ma specjalnych wymagań przed zabiegiem laserowego usuwania rozstępów. Zabiegi poprzedzone są konsultacją, która ma na celu wyeliminować przeciwwskazania do wykonania zabiegu.

Zalecenia po zabiegu:

Po zabiegu usuwania rozstępów można szybko wrócić do swojej codziennej aktywności. Należy jednak pamiętać, aby uważać na skórę przez kilka dni po zabiegu. Należy również wstrzymać się przez jakiś czas od wykonywania peelingów.

Przeciwwskazania:

• ciąża i okres karmienia piersią,
  • choroba nowotworowa,
  • opalenizna,
  • niektóre choroby przewlekłe, np. choroby autoimmunologiczne, łuszczyca, fotodermatozy, cukrzyca,
  • niektóre alergie,
  • infekcje skóry, np. czynna opryszczka,
  • tendencje do keloidów,
  • zaburzenia krzepnięcia,
  • przyjmowanie antykoagulantów,
  • leczenie izotretynoiną.

Więcej informacji znajdziesz tutaj – https://gabinet-mediclinic.pl/dermatochirurgia-laserowa/