Leczenie trądziku różowatego

Leczenie trądziku różowatego Mediclinic MławaTrądzik różowaty charakteryzuje się zazwyczaj łagodnymi objawami na początku jego występowania i wiąże się z pojawianiem rumienia na twarzy. Brak reakcji i właściwego leczenia trądziku różowatego, może spowodować trwałe zaczerwienienie twarzy, a także rozszerzanie się naczyń krwionośnych i uczucie pieczenia.

Bardzo często przyczyną trądziku różowatego są skłonności genetyczne, jednak na jego rozwój mogą mieć wpływ inne czynniki:

• Promieniowanie UV,
  • Zaburzenia funkcjonowania gospodarki hormonalnej,
  • Zakażenia bakteryjne,
  • Reakcja skóry z wybranymi składnikami kosmetyków,
  • Nieodpowiednia dieta, m.in. pikantne potrawy, mocna kawa i herbata, a także alkohol.

Cera z trądzikiem różowatym wymaga właściwej pielęgnacji twarzy oraz ochrony skóry przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi. Leczenie trądziku różowatego wymaga jednak wizyty u specjalisty. Leczenie na własną rękę oraz niewłaściwy dobór kosmetyków może jedynie nasilić objawy.

Jedną z najbardziej skutecznych metod leczenia trądziku różowatego jest laseroterapia.

Leczenie laserem – czy jest bezpieczne dla cery trądzikowej?

Leczenie trądziku różowatego laserem Dye-VL jest w pełni bezpieczne i zarazem skuteczne. Laser został stworzony po to, aby w bezpieczny sposób zwalczać problem trądziku różowatego. Zabieg laserem Alma Harmony Dye-VL jest niemal bezbolesny i nie wymaga okresu rekonwalescencji.