Laserowe usuwanie blizn

Usuwanie blizn laserem frakcyjnym CO2

Laserowe usuwanie blizn Mediclinic MławaLaserowe usuwanie blizn to nowoczesna i bezinwazyjna technologia wykorzystująca laser frakcyjny CO2 do zredukowania blizny przy minimalnym bólu i bez żadnych powikłań. Redukcja blizny za pomocą lasera jest jednocześnie najskuteczniejszą metodą leczenia blizn (potrądzikowych, pourazowych, pooperacyjnych).

Postępowanie przed zabiegiem

Każdy zabieg usuwania blizny jest poprzedzony konsultacją, która pozwala dostosować ilość zabiegów, a także ich częstotliwość. Jest kilka zaleceń, które należy zastosować przed zabiegiem redukcji blizny:

• na miesiąc przed planowanym zabiegiem, nie wolno wykonywać innych zabiegów złuszczających,
  • 4 tygodnie przed zabiegiem – odstawić samoopalacze i kremy z kwasami,
  • 2 tygodnie przed zabiegiem – unikać leków i kosmetyków na bazie ziół światłouczulających.

Postępowanie po zabiegu

Okres gojenia się skóry po zabiegu wynosi około tygodnia. Po zabiegu warto przestrzegać kilku porad:

• stosować zalecone preparaty do pielęgnacji skóry,
  • podczas złuszczenia powierzchni skóry stosować kremy natłuszczające i nawilżające,
  • stosować kremy z filtrami przeciwsłonecznym w przeciągu pół roku od wykonania zabiegu (w miesiącach letnich).

Czy zabieg jest bezpieczny?

Zabiegi laserem frakcyjnym CO2 są całkowicie bezpieczne i bezinwazyjne. Są jednak pewne przeciwwskazania do zabiegu:

• ciąża i karmienie piersią,
  • świeża opalenizna,
  • niektóre choroby przewlekłe (np. autoimmunologiczne, łuszczyca, fotodermatozy, cukrzyca),
  • niektóre alergie,
  • infekcje (np. czynna opryszczka),
  • zaburzenia krzepnięcia,
  • przyjmowanie leków przeciwzakrzepowych,
  • choroba nowotworowa.

Przed wykonaniem zabiegu przeprowadzamy konsultację lekarską, która ma na celu wykluczyć jakiekolwiek przeciwwskazania do wykonania zabiegu.